Zpět na seznam

LINDEX


Dárková karta Zobrazit na mapě
Otevírací doba
PO - NE
9:00 - 21:00
 
Telefon
+420 596 113 946
Webové stránky
Facebook

O obchodě

Lindex je dnes s více než 350 obchody ve Švédsku, Norsku, Finsku, Pobaltských státech, České republice, Rusku a středním východu jedním z vedoucích módních řetězců severní Evropy.

Obchody Lindex se vyznačují charakteristickým ženským stylem, který vyjadřuje pojetí značky a také inspiruje zákazníka k tomu, aby se cítil dobře a chtěl vypadat fantasticky.

Firma vznikla v roce 1954 a zaměřovala se na spodní prádlo. První obchod mimo Švédsko otevřeli v roce 1969 v Norsku. Dětské oblečení prodává od roku 1985.

Akce a slevy

Nová pletená kampaň Lindex

Výrazné a poutavé barvy – základní prvek kampaně Knits 2018. Pleteniny ve výrazných barvách, především fuchsiová a čistě modrá, vystřídali zemité barvy i klasickou černou, které vévodily kolekcím v minulých letech. Společnost Lindex ve své nové pletené kampani propojuje výjimečnost těchto barev s každodenním životem jejich nositelů.

Nechybí oblíbené kousky ve stylu oversize a pohodlné roláky, zajímavé kombinace materiálů, jako například saténová sukně doplněna o pleteniny, či různé střihy šatů ve stejné barvě.

Kolekce byla inspirována „street stylem“ napříč celým světem, influencery a sociálními médií. Zaměřila se na prémiové materiály, jakými jsou vlna Merino, vlna Alpaka a kašmír, které rovněž podporují iniciativu společnosti Lindex v oblasti udržitelnosti, a to vyrábět produkty s dlouhou životností.

Celou kolekci pak doplňují hřejivé doplňky, vlněné šály s dlouhými střapci, kašmírové čepice a kožené rukavice.


Společně v boji proti rakovině

10 % z celkového prodeje kolekce PINK poputuje v České republice organizaci „Aliance žen, projekt Bellis Young – mladé pacientky s rakovinou prsu“.


Nová pletená kampaň Lindex

Výrazné a poutavé barvy – základní prvek kampaně Knits 2018. Pleteniny ve výrazných barvách, především fuchsiová a čistě modrá, vystřídali zemité barvy i klasickou černou, které vévodily kolekcím v minulých letech. Společnost Lindex ve své nové pletené kampani propojuje výjimečnost těchto barev s každodenním životem jejich nositelů.

Nechybí oblíbené kousky ve stylu oversize a pohodlné roláky, zajímavé kombinace materiálů, jako například saténová sukně doplněna o pleteniny, či různé střihy šatů ve stejné barvě.

Kolekce byla inspirována „street stylem“ napříč celým světem, influencery a sociálními médií. Zaměřila se na prémiové materiály, jakými jsou vlna Merino, vlna Alpaka a kašmír, které rovněž podporují iniciativu společnosti Lindex v oblasti udržitelnosti, a to vyrábět produkty s dlouhou životností.

Celou kolekci pak doplňují hřejivé doplňky, vlněné šály s dlouhými střapci, kašmírové čepice a kožené rukavice.

Společně v boji proti rakovině

10 % z celkového prodeje kolekce PINK poputuje v České republice organizaci „Aliance žen, projekt Bellis Young – mladé pacientky s rakovinou prsu“.

Nenechte si nic ujítSledujte nás na sociálních sítích.